wtorek, 20 listopada 2012

Zaplanuj swój dzień/tydzień/miesiąc/posiłek/wydatki! Planery do pobrania za darmo

źródło
Mam dla Was dziś coś ekstra jeśli interesuje Was odpowiednia organizacja czasu, zrealizowanie postanowień i zadań na dany dzień/tydzień/miesiąc oraz planowanie posiłków w tygodniu. To planery aktywności. Uważam, że rewelacyjne!

Możecie je pobrać całkowicie za darmo. Są po angielsku w formacie pdf gotowe do druku.  A dla blogerów coś ekstra! Specjalny planer i kalendarz postów, które chcemy zamieścić na blogu. :) Enjoy! :)





Planery aktywności

Miesięczny planer działania


I coś dla blogersów :)




BONUS :)

12 komentarzy:

  1. Na pewno wszystkie pobiorę, tak jak większość takich fajnych rzeczy, które wrzucasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też już pootwierałam. Niedługo wrzucę swój plik do robienia rachunków, to podlinkuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AkmDA_nAbBUXdFdQYTBCcGdDTUNqZHlwQks3aTNiNXc w komentarzach jest opis gdzie co wpisać :) prowadzę tak rachunki już kilka lat...

      Usuń
  3. tego szukałam;) jesteś wielka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie umiem się odnaleźć w tabelach zaplanowanych przez kogoś ;) Tak samo jak umiem się uczyć wyłącznie ze swoich notatek :D

    Ale fajne te wzory, można się zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. :) Zawsze modyfikacje pod nas samych są wskazane :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Są one dla mnie nie tylko pomocne, ale również motywujące. Zostawiając go możesz mi również dać znać co chciałbyś/chciałabyś przeczytać na blogu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...